A junction (testa) di a termocoppia hè posta in a fiamma di alta temperatura, è a forza elettromotrice generata hè aghjuntu à a bobina di a valvula solenoide di sicurezza installata à a valvula di gas per mezu di dui fili. A forza di aspirazione generata da a vàlvula di solenoide assorbe l'armatura in a vàlvula di solenoide, per chì u gasu scorri à a bocca à traversu a vàlvula di gas.
Se a fiamma hè spenta per ragioni accidentali, a forza elettromotrice generata da a termocoppia sparisce o quasi sparisce. L'aspirazione di a vàlvula di solenoide sparisce ancu o si debilita assai, l'armatura hè liberata sottu l'azzione di a primavera, u bloccu di gomma installatu nantu à a so testa blucca u burcu di gasu in a valvola di gas, è a valvula di gas hè chjusa.
Perchè a forza elettromotiva generata da u termocoppu hè relativamente debule (solu pochi millivolti) è a corrente hè relativamente chjuca (solu decine di milliampere), l'aspirazione di a bobina di l'elettrovalvola di sicurezza hè limitata. Dunque, à u mumentu di l'accensione, l'arburu di a valvula di gas deve esse pressatu per dà una forza esterna à l'armatura longu a direzzione assiale, in modu chì l'armatura pò esse assorbita.
U novu standard naziunale stipula chì u tempu d'apertura di a vàlvula solenoide di sicurezza hè ≤ 15s, ma in generale cuntrullatu da i pruduttori in 3 ~ 5S. U tempu di liberazione di a valvula solenoide di sicurezza hè in 60s secondu u standard naziunale, ma generalmente cuntrullatu da u fabricatore in 10 ~ 20s.
Ci hè ancu un dispositivu di accensione chjamatu "zero second start", chì adopra principalmente una valvula solenoide di sicurezza cù duie bobine, è una bobina appena aghjunta hè cunnessa à u circuitu di ritardu. Durante l'ignizione, u circuitu di ritardu genera un currente per mantene a valvula solenoide in u statu chjusu per parechji seconde. In questu modu, ancu s'è l'utilizatore libera immediatamente a manu, a fiamma ùn esce micca. È di solitu s'appoghjanu à una altra bobina per a prutezzione di sicurità.
A pusizione d'installazione di u termocoppu hè ancu assai impurtante, affinchì a fiamma possa esse ben cotta à a testa di u termocoppu durante a combustione. Altrimenti, u CEM termoelettricu generatu da u termocoppu ùn hè micca abbastanza, l'aspirazione di a bobina di a valvula di solenoide di sicurezza hè troppu chjuca, è l'armatura ùn pò micca esse assorbita. A distanza trà a testa di u termocoppu è a copertura di u focu hè generalmente 3 ~ 4mm.